niedziela, 19 lutego 2017

LABONE N1 HYDRATION DAY- Krem nawilżający na dzień

Ostatnio miałam przyjemność przetestować produkt firmy Labone.
Wybrałam dla siebie nawilżający krem na dzień. Do tej pory nie znalazłam jeszcze kremu "idealnego" (a próbowałam już wielu) i byłam bardzo ciekawa jak z moją suchą skórą twarzy poradzi sobie produkt firmy Labone.


Labone jest polską firmą, która zastosowała w swoich produktach najnowszą technologię i formułę NanoFuture Technology w oparciu o zdeklasowaną wodę, czyli wodę o mniejszej masie cząsteczkowej. Dzięki temu łatwiej wnika ona w głąb skóry.
 

Pierwszą rzeczą, która wyróżnia tą firmę to wielka dbałość o szczegóły. Dostałam przepięknie zapakowaną paczkę, w której znajdował się krem, informacja o firmie Labone i jej produktach oraz kilka próbek.

Cudowny desing opakowań w kolorze złota i bieli daje wrażenie produktu luksusowego. I tak właśnie jest. Cena nawilżającego kremu na dzień to 369 zł. Należy więc on do kosmetyków z górnej półki.
Czy jest wart swojej ceny? Zdecydowanie TAK!


Już po kilku dniach stosowania zauważyłam bardzo dużą poprawę nawilżenia mojej skóry. Twarz nabrała blasku i elastyczności. Wszystko to dzięki specjalnie dobranym kompleksie składników o działaniu silnie nawilżającym- mocznik, sól sodowa PCA oraz humektanty.
Naturalne oleje oraz emolienty uzupełniają niedobory lipidów w naskórku przez co skóra staje się odżywiona, miękka i gładka.
 Dodatkowo ekstrakt z zielonej herbaty chroni przed działaniem wolnych rodników, a niacynamid czyli witamina B3 wyrównuje koloryt oraz pobudza produkcję kolagenu i elastyny działając przeciwzmarszczkowo.
Krem ma przyjemny zapach i lekką formułę przez co bardzo szybko się wchłania. Bardzo dobrze spisuje się również jako baza pod makijaż.


Jeżeli szukacie super nawilżającego kremu na dzień to serdecznie wam polecam ten kosmetyk!
Jestem pewna że na stałe znajdzie miejsce w mojej pielęgnacji skóry twarzy.
Dla mnie jest to właśnie krem idealny!  Z niecierpliwością czekam na przetestowanie kolejnych produktów firmy Labone!

Kosmetyki firmy Labone możecie kupić tutaj :)

Pozdrawiam serdecznie,
Patrycja 

2 komentarze:

  1. Kochani, przygotowaliśmy dla Was wspaniałe zestawy promocyjne dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach :)
    https://system.lab1.com/shop/categories/15,0,promocja.html

    Pozdrawiamy,
    Zespół LAB ONE

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam od miesiąca kremu nawilżającego na noc N ° 1 Hydration Night
    krem nawilżający na noc Pojemność: 50 ml.Potwierdzam wyjątkowość słoiczka jak również skuteczność kremu. Nawilżenie w 100%.Widzę efekty w lusterku ;-) pięknie nawilżona i promienna buzia :-) Chyba o ten efekt chodzi? :-)

    OdpowiedzUsuń