wtorek, 18 kwietnia 2017

Dziękuję Ci mamo..

Kochana Mamo!


Dziś są twoje urodziny, dlatego właśnie ten post zaadresowany jest do ciebie.
W tym wyjątkowym dniu chciałabym ci podziękować...
Za co?  Można powiedzieć, że za wszystko!
Ale w szczególności za to że JESTEŚ.



Za to, że mimo dzielących nas kilometrów, czuję że jesteś zawsze w pobliżu.

Za to, że mogę do ciebie zadzwonić o każdej porze dnia i nocy.

Za to, że jesteś nie tylko moją mamą, ale też przyjaciółką.

Za wsparcie, które otrzymuję od ciebie w każdej sytuacji.

Za to, że jesteś najwspanialszą babcią, jaką moje dziecko mogło by sobie wymarzyć.

Dziękuję za wszystkie twoje rady, choć nie zawsze się z nimi zgadzam i chcę żeby było po mojemu. Wiesz, po kim to mam :)

Dziękuję Ci za twoją cierpliwość, którą wiele razy testowałam.

Za wiarę, bo nikt nigdy nie wierzył we mnie bardziej niż ty.

Za to, że pokazałaś mi jak być dobrym człowiekiem.

A przede wszystkim za to, że nauczyłaś mnie jak kochać życie i ludzi. Nikt lepiej nie potrafił by tego zrobić.

Ze wszystkich mam na świecie to ty jesteś najbardziej wyjątkowa. Bo jesteś moja.
I mam nadzieję, że będę tak wspaniałą mamą jak ty.
Bo teraz, gdy sama mam dziecko, doceniam cię jeszcze bardziej.

Z okazji urodzin, życzę Ci mamo, wszystkiego co najlepsze!
Spełnienia najskrytszych marzeń, dużo zdrowia, siły i nieustannego uśmiechu na twarzy.




            

  

  


KOCHAM CIĘ MAMO,

Twoja córka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz