wtorek, 14 czerwca 2016

Czy mamie wypada?

Od kiedy zostałam mamą, żyłam w przeświadczeniu, że teraz wszystko musi się zmienić. Muszę przecież stanąć na wysokości zadania, wydorośleć, stać się bardziej poważna i odpowiedzialna. W mojej głowie ciągle przewijała się jedna myśl: "czy mi to wypada... ? Przecież jestem mamą…"
Myślę, że jest to jedno z najczęstszych pytań, jakie zadają sobie mamy, przy każdej możliwej okazji.

"Czy wypada mi ubrać bluzkę z większym dekoltem?"
"Czy mogę założyć mini idąc z dzieckiem na spacer?"
"Czy wypada mi zrobić sobie mocniejszy makijaż bez okazji?"
"Czy mamie wypada zrobić sobie tatuaż?"
"Czy mogę pomalować dziś usta wściekło-różową szminką?"
"Czy mamie wypada pójść od czasu do czasu na imprezę?"
"Czy na pewno mogę wypić dziś kieliszek wina?"
Itd... Można by wymieniać w nieskończoność.


Mamusie! Moja rada: wyrzućcie to pytanie raz na zawsze z waszej głowy! Pamiętajmy, że poza tym, że jesteśmy mamami, jesteśmy przede wszystkim SOBĄ! I tak naprawdę mamom wypada to, co wszystkim!

Ja osobiście czuję się dużo lepiej, gdy zdecydowanie mniej myślę o tym, co mi wypada, a co nie. Jestem mamą i żoną, ale przede wszystkim jestem kobietą! I to jest moje główne motto.
Lubię się ładnie ubrać, zrobić mocniejszy makijaż i pomalować usta na różowo, mimo że idę tylko z dzieckiem na spacer. Lubię ładnie wyglądać i lubię się podobać (która kobieta tego nie lubi?).
Mam tatuaż.. a nawet 3 :P, dlaczego miałabym ich nie robić skoro mi się podobają?
I lubię wyjść od czasu do czasu na imprezę i napić się drinka. Matka też człowiek :)



Uważam, że macierzyństwo nie powinno nas w jakikolwiek sposób ograniczać.
Więc apeluję do ciebie droga mamo!
Następnym razem, gdy zadasz sobie pytanie: czy mi wypada? Pomyśl o sobie jak o kobiecie, nie jak o mamie.


Pozdrawiam,
Patrycja :*

3 komentarze:

  1. Bardzo dobrze napisane.Też tak uważam :-) Lubię ubierać krótkie spódniczki ,bluzeczki z większym dekoltem .Bycie mamą hest piękne i nieogranicza nas do bycia sobą :-)

    OdpowiedzUsuń