sobota, 4 czerwca 2016

Joie litetrax 4 AIR - moja spacerówka idealna

Poszukiwania spacerówki zajęły mi troszkę czasu. Ale w końcu mam! Znalazłam tą jedną jedyną, która od pierwszego wejrzenia skradła moje serce. Joie Litetrax 4 Air zdecydowanie spełnia wszystkie moje wymagania.


Przede wszystkim zależało mi na tym, aby była:
- lekka (ponieważ do mieszkania muszę wejść po schodach),
- nie duża (aby po złożeniu zmieściła się do bagażnika),
- komfortowa w prowadzeniu (często spacerujemy po nierównych terenach)
- ładna (w końcu jestem kobietą :P)

Joie to niezwykle funkcjonalna spacerówka, oferująca połączenie sportowego designu z nowoczesną, kompaktową konstrukcją.
Ten model dostępny jest w dwóch wariantach kolorystycznych. Ja postawiłam na szarości i wybrałam w kolorze Chromium.





Joie Litetrax 4 air jest przeznaczony dla dzieci od urodzenia do 15 kg (ok. 3 - 4 lata).
Jest lekki, waży około 9 kg, więc jestem w stanie wnieść go po schodach, trzymając dziecko w drugiej ręce. Posiada unikalny system składania jedną ręką. Mechanizm znajduję się w siedzisku wózka i jest niewidoczny i niedostępny dla dziecka. Wystarczy pociągnąć za pasek a wózek składa się jak kanapka. Dodatkowym plusem jest możliwość ustawienia go w pionie po złożeniu.

Wózek jest zwrotny, bez problemu prowadzi się go jedną ręką i bardzo łatwo się go podbija. Wszystkie 4 koła są pompowane i amortyzowane, dzięki czemu zapewniają nam płynną i cichą jazdę.
Przednie koła są obrotowe, z możliwością zablokowania do jazdy na wprost.
Tylne koła są blokowane za pomocą hamulca nożnego.

Budka jest duża. Posiada zapinane na rzep okienko z siateczki, przez które możemy obserwować dziecko. Budka ma jeszcze możliwość powiększenia za pomocą zamka (+15 cm). Posiada tam wbudowaną siateczkę, która zapewnia większą wentylację w upalne dni.





Siedzisko Litetraxa jest spore i komfortowe. Posiada 4-stopniową regulację kąta położenia oparcia, aż do pozycji leżącej. Powierzchnię do spania możemy powiększyć poprzez podniesienie podnóżka, który również jest regulowany.

Pasy bezpieczeństwa. Jest to jedyna rzecz, którą bym zmieniła. Są pięciopunktowe, a zapięcie ich raczej nie jest skomplikowane. Jednak uważam, że są ułożone za szeroko, ponieważ notorycznie spadają maluchowi z ramion. Kolejnym minusem są za szerokie osłonki na pasy, które spadają z nich przy każdej możliwej okazji.




W komplecie z wózkiem dołączony jest praktyczny organizer mocowany do rączki wózka - po obu stronach znajduje się miejsce na kubeczek z piciem dla dziecka i kawę dla mamy. Środkowa część to pojemnik zapinany na rzep- idealne miejsce na telefon, smoczek itp.




Kosz na zakupy jest spory i łatwo dostępny, ale tylko, gdy siedzisko jest w pozycji pionowej. Niestety gdy nasz maluszek śpi, dostęp do kosza jest ograniczony.




W zestawie dołączona jest jeszcze folia przeciwdeszczowa.

Joie Litetrax 4 Air oceniam zdecydowanie na plus. Mimo kilku drobnych niedoskonałości, jestem z niego bardzo zadowolona.
Jeżeli wasze wymagania co do spacerówki są podobne do moich, to szczerze polecam wam ten wózek.

Pozdrawiam,
Patrycja!







































3 komentarze:

  1. Fajny wózek, my mamy Espiro Sonic :) tez polecam :) trzymam kciuki,super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wózek jest rewelacyjny polecam kazdemu!

    OdpowiedzUsuń