niedziela, 12 czerwca 2016

Mama też może mieć długie włosy

Gdy urodziłam Lilię myślałam o ścięciu moich włosów - powód: dla wygody przy dziecku. Po rozmowie ze starszymi mamami usłyszałam: "czemu masz ścinać włosy? Skoro dobrze czujesz się z długimi? Dziecko nie może zmieniać twojego podejścia do swojego wyglądu. Nie możesz być uwięziona we własnym ciele".

Tak! Lubię swoje długie włosy! Lubię modę i lubię dobrze wyglądać. Dlatego zazwyczaj związuje włosy w taki sposób, by wygodnie się czuć, ale również, by dobrze przy tym wyglądać. Przyznam, że raz na jakiś czas całkowicie je rozpuszczam ;P.





To nasz pierwszy post dotyczący wyglądu mam. Ten dotyczy kobiet z długimi włosami, ponieważ obie mamy długie włosy, tylko o takich możemy się wypowiadać.


Oto co Wam proponuje:

1 miejsce to według mnie upięcie całościowe włosów - lubię je do koszul, sweterków. Pomaga mi przy tym urządzenie, które kupiłam w chińskim sklepie :).




2 miejsce to klasyczny warkocz, mój przez cieniowane włosy po kilkugodzinnym spacerze lekko się psuje, ale wciąż dobrze wygląda. I pasuje niemal do każdego rodzaju stylizacji.




3 miejsce to upięcie częściowe - ja preferuje kitkę, Pati koka. Także nosimy je do każdej stylizacji.




4 miejsce to klasyczna kitka lub kitka z warkoczem. Może być wysoko złapana lub niżej. Ta wyższa pasuje do wszystkiego, ta niższa do mniej sportowych ubrań.




5 miejsce to szybki koczek. Także może być wyżej, jak i niżej. I tak jak pisałam przy kitce tutaj również ten wyższy pasuje do wszystkiego, niższy do mniej sportowych stylizacji.



6 miejsce to ukochany dobierany. Jest na najniższym miejscu, gdyż nie zawsze dobrze mi wychodzi. Troszkę ciężko zrobić go dobrze sobie samej. Jednak, jak się uda wygląda świetnie! Dobrze zbiera włosy z boków i długo się utrzymuje. Bardzo pasuje do koszul, sweterków, stylizacji casualowych. Do sportowych także, choć nie zawsze.




Wiem, że niektóre kobiety potrafią wykonać sobie samej kłosa. Ja jestem na etapie ćwiczeń :P. Ale gdy mi wyjdzie pewnie też wejdzie na moja top listę upięć włosów.



Może macie jeszcze inne pomysły, które mogłabym dodać do tej listy? Coś co nie zajmuje dużo czasu, dobrze wygląda i długo się utrzymuje? :)


Pozdrawiam,
Monika :*

1 komentarz:

  1. Ja w domu zawsze mam spięte w koka , na wyjścia rozpuszczam lub związuje w kitkę :-)

    OdpowiedzUsuń