czwartek, 28 lipca 2016

Jak wyglądałoby moje życie, gdybym nie miała dziecka?

Zadajecie sobie czasem takie pytanie? Ja czasami się nad tym zastanawiam.
Jak by to było teraz, kim bym była,jak inne było by moje życie, gdybym nie miała dziecka..



Hmmm... Kto wie, może skończyłabym studia i znalazła jakąś fajną prace.
Rano budziłabym się, piła spokojnie gorącą kawę, zjadła porządne śniadanie. Miałabym czas, żeby zrobić się na bóstwo, pięknie pomalować i ładnie, elegancko ubrać. Wychodziłabym do pracy, później na zakupy lub kawę z przyjaciółką.
Obiad jadłabym na mieście.  Znalazł by się w końcu czas na kosmetyczkę, fryzjera, czy pójście na siłownię. Wieczorem randka z mężem: restauracja, kino a może koncert?
W weekendy spałabym do południa i imprezowała do rana.
Wieczorami mogłabym leżeć w wannie godzinami.
Wakacje spędziłabym w pięcio gwiazdkowym hotelu, leżąc całymi dniami na plaży z drinkiem w ręku.

Było by pięknie, prawda? Ale czy na pewno byłabym w 100 % szczęśliwa?
Myślę, że nie. Na pewno czułabym w sercu pustkę, czegoś by mi brakowało.
Mimo, że kiedyś uważałabym takie życie za idealne. Teraz wiem, że tak nie jest.



Moje dziecko jest przecież sensem mojego życia! Codziennie rano budzi mnie swoim cudownym, najpiękniejszym na świecie uśmiechem. Bez powodu przychodzi się do mnie przytulić i dać mi buziaka. I to są właśnie najpiękniejsze chwile, nic innego się wtedy nie liczy.  Żadne wakacje, sukcesy w pracy, czy dobra materialne nie są w stanie dać mi tyle szczęścia i masy miłości, jakie daje mi mój syn.
I to własnie on sprawia, że uwielbiam moje życie takie jakie jest i za nic w świecie nie chciałabym go zmienić.



Ale pamiętajmy, że pomarzyć czasem można. To nic złego, pod warunkiem, że wracamy do rzeczywistości i jesteśmy dumni i szczęśliwi z tego jakimi torami potoczyło się nasze życie.

Pomimo tego, że czasami faktycznie brakuje mi czasu dla siebie, możliwości spontanicznego wyjścia, czy po prostu odpoczynku, to nie zamieniłabym mojego życia na żadne inne. Bo to dzięki mojemu dziecku jest własnie idealne :)





Pozdrawiam was serdecznie!
Patrycja :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz